
Hva kan jeg gjøre for deg?
-
Kommunikasjon
Jeg brenner for å lage enkel og engasjerende kommunikasjon, slik at folk flest kan og vil forstå – og slik at budskapet ditt når akkurat de riktige folkene.
-
Innhold
Godt innhold engasjerer og føles relevant for folk. Jeg er alltid på jakt etter de gode historiene – som vekker følelser, engasjerer og inspirerer. I tillegg til å planlegge og produsere ektefølt innhold av alle slag og til alle flater, drifter jeg også kontoer.
-
Sosiale medier
Du trenger ikke være til stede overalt for å nå frem, selv om sosiale medier er en stor del av hverdagen til folk flest. Jeg hjelper deg med å finne frem til riktig kanal, og viser deg hvordan du kan bruke den på en måte som er verdifull, interessant og engasjerende.
-
Podkast
Går du og ruger på en idé om å lage podkast? Med min erfaring som produsent, programleder og radiojournalist, kan jeg hjelpe deg med både produksjon og innhold til podkast!
-
Tekst
Måten du snakker på bestemmer hvordan folk oppfatter deg. Med riktig stemme og riktig språk, blir det enklere for deg å være troverdig og engasjerende – og nå frem med budskapet ditt. Jeg skriver alle slags tekster – fra artikler, tekster til sosiale medier, pressemeldinger, annonser og nyhetsbrev. I tillegg kan jeg hjelpe deg med å finne en passende stemme til din bedrift, gjennom å utforme et rammeverk for stil og tone.
-
Prosjektedelse
Føler du at du aldri har tid til å ta fatt på prosjekter innen markedsføring? Jeg kan holde tak i hele prosessen for deg – fra å kartlegge behov, planlegge, hente inn tilbud fra andre, gi råd, gjennomføre, ferdigstille og evaluere.
-
Merkevarebygging
En sterk merkevare er selve grunnmuren i virksomheten din – den er summen av hva du er og hva du gjør. Trenger du hjelp til å bygge og vise frem merkevaren din? Da kan jeg bidra!
-
Strategi
Hvem er du og hva står du for? Hvilke kanaler bør du prioritere og hvorfor? Jeg kan bidra på veien fra der du er i dag til dit du ønsker å komme!
-
Employer branding
For å trekke til deg de riktige folkene, må du fremstå som en attraktiv arbeidsgiver. Employer branding handler om nettopp det – å vise frem hva bedriften er god på og hvem som er menneskene bak. Innholdsmarkedsføring er et godt verktøy for å rekruttere nye ansatte.
-
Kreative prosesser
Et godt stykke idéarbeid må til for å finne de unike fortellingene og vinklingene. Ofte finner man de beste løsningene når man tenker høyt, kaster ball og diskuterer ideer sammen.
-
Kampanje
Å lage en kreativ kampanje, kan være en fin måte å få oppmerksomhet og synlighet rundt et spesielt tema eller produkt – eller kanskje en ledig stilling. Jeg hjelper deg med idéfasen, planlegging og gjennomføring.